مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-11حوادث

جزییات جدید از حادثه مرگبار ارشا اقدسی به روایت همکارش


این «چهلمین» باری بوده که ارشا این کار را انجام می داده و تجربه آن را به دفعات داشته است اما این بار، هم شکل رمپ و هم نوع ماشین متفاوت بوده و هم اینکه کاملا اتفاقی ماشین روی سقف فرود می آید که همین امر هم باعث وارد شدن ضربه به سر و بروز مشکلات برای ارشا می شود.

- این چهلمین باری بوده که ارشا این کار را انجام می داده و تجربه آن را به دفعات داشته است اما این بار، هم شکل رمپ و هم نوع ماشین متفاوت بوده و هم اینکه کاملا اتفاقی ماشین روی سقف فرود می آید که همین امر هم باعث وارد شدن ضربه به سر و بروز مشکلات برای ارشا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسینماسینما، دقیقا دو هفته از روزی که ارشا اقدسی در حال انجام بدلکاری یک پروژه سینمایی در بیروت دچار حادثه شدید شد و به کما رفت، می گذرد.

پنج روز بعد از این حادثه قرار بر انجام یک عمل جراحی سنگین بود که شرایط جسمانی اش ناپایدار شد و از سوی همراهانش اینگونه اعلام شد که به رغم اینکه پزشکان این بدلکار مطرح را جواب کرده اند اما کماکان یک درصد شانس برای بازگشت او وجود دارد.

در همین روزها بود که مادر ارشا اقدسی در گفتگویی اعلام کرد در صورت فوت او، بنابر وصیت فرزندش و با توجه به مرگ مغزی ارشا، برای اهدای اعضایش به نیازمندان اقدام خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از حادثه مرگبار ارشا اقدسی به روایت همکارش

جزییات جدید از حادثه مرگبار ارشا اقدسی به روایت همکارش