مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-11سياسي

چرا پیکر ارشا اقدسی تا کنون به ایران نرسیده است؟


مهسا احمدی تنها بدلکار و کارگردان اکشن ایرانی حاضر در هالیوود که از شاگردان ارشا اقدسی بوده در مورد جزییات حادثه این بدلکار متوفی و نحوه پیگیری امور حقوقی آن توضیحاتی ارائه کرد.

- ، خبرگزاری موج نوشت: دقیقا دو هفته از روزی که ارشا اقدسی در حال انجام بدلکاری یک پروژه سینمایی در بیروت دچار حادثه شدید شد و به کما رفت.

پنج روز بعد قرار بر انجام یک عمل جراحی سنگین بود که شایط جسمانی اش ناپایدار شد و از سوی همراهانش اینگونه اعلام شد که به رغم اینکه پزشکان این بدلکار مطرح را جواب کرده اند اما کماکان یک درصد از شانس برای بازگشت او وجود دارد.

در همین روزها بود که مادر ارشا اقدسی در گفتگویی اعلام کرد در صورت فوت او، بنابر وصیت فرزندش و با توجه به مرگ مغزی ارشا، برای اهدای اعضایش به نیازمندان اقدام خواهند کرد.

این سرآغاز یک ماراتن دو سه روزه بود برای اهالی شبکه های اجتماعی که در اعلام خبر فوت او و یا تکذیب این خبر ناگوار سبقت بگیرند؛ تا اینکه در روز چهارشنبه 13 مرداد خبر درگذشت ارشا اقدسی تایید شد.

اما در این میان سوال های بسیاری وجود دارد به عنوان مثال چرا هیچ کس به طور دقیق از نام پروژه ای که ارشا در آن حضور داشته سخن نمی گوید.

نام تهیه کننده و کارگردان آن چیست؟ کارگردان بدلکاری این پروژه که بوده؟ این پروژه مربوط به کدام شرکت فیلمسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پیکر ارشا اقدسی تا کنون به ایران نرسیده است؟

چرا پیکر ارشا اقدسی تا کنون به ایران نرسیده است؟