مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-11اجتماعي

معرفی ابنیه تاریخی اصفهان با ترکیب اسکیس و عکس


جوان هنرمند دهاقانی ابنیه تاریخی اصفهان را با ترکیب اسکیس و عکس در خانه هنزمندان اصفهان به نماش درآورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد سجاد حاجی محمدی طراح و نقاش، متولد 25 آبان 79 در شهرستان دهاقان است، او در حال حاضر دانشجوی کاردانی رشته عمران در دانشگاه خوارزمی شهرضا است و از دوران کودکی به نقاشی علاقه داشته و با استفاده از ظرفیت کلاس های هنری استعداد خود را پرورش داده است.

او پس از ورود به دوران تحصیل پایه در مسابقات مختلف مانند نقاشی کودک و نوجوان شرکت کرد و در تمام این مسابقات موفق به کسب مقام اول سطح شهر و شهرستان شد.

این هنرمند نقاش از سن 12 سالگی در کلاس های پیشرفته و آکادمیک تحت نظر اساتید متعدد آموزش دید و در تمام این دوران بیشترین علاقه اش به سبک اسکیس و سیاه قلم بود.

او درباره انگیزه اش از ترسیم این آثار به خبرنگار مهرمی گوید: انگیزه بنده از ترسیم این آثار به نمایش گذاشتن ابنیه تاریخی با سبکی نو و معرفی مجدد به دنیا با تلفیق دو هنر طراحی و عکاسی است.

حاجی محمدی در خصوص چرایی انتخاب ابنیه تاریخی برای طراحی اسکیس اظهار می کند: ما می دانیم که از زمان صفویه تا به امروز، تعداد زیادی طراحی و نقاشی از بناهای ایران ترسیم شده که می توان به سفرنامه تصویری پاسکال کوست و اوژن فلاندن اشاره کرد، اما ما به تعداد کمی از این آث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی ابنیه تاریخی اصفهان با ترکیب اسکیس و عکس

معرفی ابنیه تاریخی اصفهان با ترکیب اسکیس و عکس