مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 04:402021-08-11پزشكي

یازدهمین عمل کاشت حلزون شنوایی در بیمارستان فوق تخصصی الزهرا(س) زاهدان


رییس بخش کاشت حلزون بیمارستان فوق تخصصی الزهرا(س) زاهدان گفت: یازدهمین عمل کاشت حلزون شنوایی در بیمارستان فوق تخصصی الزهرا(س) زاهدان انجام و یک کودک ناشنوای دیگر از نعمت شنوایی برخوردار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان،  انیسه قنبرپور اظهار کرد: یازدهمین عمل بیمار پرداخت می شود و به همین دلیل پروسه تامین پروتز مقداری به طول می انجامد.

دکتر قنبر پورتصریح کرد: هم اکنون تعدادی پرونده نیز به تایید کمیسیون های زاهدان و تهران رسیده و در انتظار دریافت پروتز کاشت حلزون هستند.

رییس بخش کاشت حلزون بیمارستان فوق تخصصی الزهرا(س) زاهدان همچنین در خصوص شرایط افرادی که کاندید دریافت کاشت حلزون می شوند گفت: کودکانی که کم شنوایی حسی-عصبی شدید تا عمیق 2 طرفه دارند، در زمان کاشت سن بسیار کمی دارند مثلا چند ماهه تا حداکثر 4 سال، بزرگسالانی که دارای کم شنوایی حسی-عصبی عمیق هستند،افرادی که از ابزارهای کمک شنوایی نظیر سمعک بهره نمی برند، کودکانی که حداقل 3 ماه کلاس توانبخشی شرکت کرده و نتیجه مطلوبی را کسب نکرده باشند و افرادی که به برنامه¬های آموزشی و توانبخشی دسترسی دارند می توانند از این امکان بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین عمل کاشت حلزون شنوایی در بیمارستان فوق تخصصی الزهرا(س) زاهدان

یازدهمین عمل کاشت حلزون شنوایی در بیمارستان فوق تخصصی الزهرا(س) زاهدان