مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 04:202021-08-11سياسي

مشکل بیمه کارکنان بیمارستان امام (ره) کرج بر طرف شد


سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز گفت: مشکل خدمات درمانی کارکنان و بازنشستگی پیش از موعد 21 نفر دیگر از پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) کرج برطرف شد.

- ابوالحسن قورچیان، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با توجه به مشکلاتی که برای بیمارستان امام خمینی (ره) به وجود آمده بود، حقوق و بیمه کارکنان نیز با مشکل مواجه شد که در این راستا اقدامات حمایتی در دستور کار قرار گرفت و باز نشستگی 21 نفر از کارکنان این بیمارستان در قالب سخت و زیان آور بودن شغلی انجام شد.

 سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز افزود:  پیگیری های مدیر شعبه یک سازمان تأمین اجتماعی موجب شد تا افزون بر فراهم شدن زمینه بازنشستگی 21 کارمند بیمارستان امام خمینی (ره) مشکل خدمات بیمه درمانی سایر کارکنان این مجموعه برطرف شود.

قورچیان ادامه داد: موضوع سخت زیان آور بودن شغلی 21 نفر از کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) به دلیل مشکلات بیمه ای بازنشستگی  به تعویق افتاده بود که برای رفع این مشکل دستور لازم صادر شد.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی البرز اظهار کرد: همچنین با در نظر گرفتن حق بیمه تیر ماه 290 نفر از کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره ) شهر کرج  مشکل دریافت خدمات درمانی کارکنان این مجموعه نیز مرتفع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل بیمه کارکنان بیمارستان امام (ره) کرج بر طرف شد

مشکل بیمه کارکنان بیمارستان امام (ره) کرج بر طرف شد