مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 04:202021-08-11پزشكي

تاثیر حجامت بر درمان کرونا شایعه ای بی اساس است


رییس پایگاه انتقال خون تربت حیدریه به نشر شایعه ای بی اساس با هدف ترغیب مردم به حجامت یا طب سوزنی برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علیرضا علاقه مند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بین عوام تفکری رایج بود مبنی بر این که حجامت موجب خروج خون آلوده از بدن می شود و حال آن که چنین تفکری مبتنی بر یافته های علمی نیست.

وی ادامه داد: از سوی دیگر چون در قدیم سازمانی به نام انتقال خون وجود نداشت مردم به سمت حجامت می رفتند و حال آن که اکنون می توانند با مراجعه به پایگاه های انتقال خون و با شرایط کاملا بهداشتی، خون خود را اهدا و از خروج بدون هدف آن جلوگیری کنند تا با این اقدام به فرد بیمار، حیات دوباره ببخشند.

رییس پایگاه انتقال خون تربت حیدریه گفت: ایراد دیگر حجامت آن است که فرد حجامت شده تا یک سال نمی تواند خون خود را اهدا کند و این در حالی است که اکنون به تمامی گروه های خونی و به خصوص گروه های منفی نیاز مبرم داریم.

علاقه مند افزود: با توجه به قرار گرفتن در ماه محرم از تمامی شهروندان درخواست می کنیم ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، به احترام خون حضرت سیدالشهدا(ع) در پویش نذر خون مهر حسینی که از ابتدای محرم تا پایان صفر ادامه خواهد داشت شرکت کرده و اهدای خون خود را محدود به روزهای تاسوعا و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر حجامت بر درمان کرونا شایعه ای بی اساس است

تاثیر حجامت بر درمان کرونا شایعه ای بی اساس است