مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-11ورزشي

نابودی یک تیم لیگ برتری در راه است؟


تیم لیگ برتری هندبال فرازبام خاییز دهدشت بعلت مشکلات مالی از لیگ برتر انصراف داده، هرگونه تعللی از سوی مسئولان می تواند باعث از دست رفتن سهمیه این تیم و پایان تلخ رویای هواداران شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد تیم لیگ برتری هندبال فرازبام خاییز دهدشت بعلت مشکلات مالی از لیگ برتر انصراف داده، هرگونه تعللی از سوی مسئولان می تواند باعث از دست رفتن سهمیه این تیم و پایان تلخ رویای هواداران شود.

مجید پارسایی، مدیرعامل باشگاه هندبال فرازبام خاییز دهدشت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: مشکلات مالی باشگاه باعث شد تا از شرکت در لیگ برتر هندبال کشور انصراف دهیم، انتظار داریم مسئولان استانی و کشوری ما را حمایت کنند تا امتیاز ما لغو نشود و همچنان در لیگ برتر بمانیم.

وی اظهار کرد: 6 سال شبانه روز تلاش کردیم و تمام توان خود را برای ظرفیت سازی در زمینه هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص شهرستان کهگیلویه گذاشتیم.

پارسایی خاطرنشان کرد: متاسفانه از این تیم لیگ برتری که نقش مهمی در معرفی شهرستان کهگیلویه و استان کهگیلویه و بویراحمد، ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و نوجوانان، کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان و بازیکن پروری برای تیم های لیگ برتری داشته، حمایت نمی شود، مگر بنده چقدر توان هزینه از جیب خود دارم؟ مدیرعامل باشگاه هند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابودی یک تیم لیگ برتری در راه است؟

نابودی یک تیم لیگ برتری در راه است؟