مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 02:552021-08-10اقتصادي

60 درصد طلب گندم کاران زنجانی پرداخت شد


60 درصد طلب گندم کاران زنجانی پرداخت شد.

- ولی الله زمانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید گندم در استان از اوایل تیرماه آغاز شده و در حال حاضر 37 مرکز در استان زنجان فعال است.

مدیرکل غله استان زنجان با اشاره به اینکه خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان در سطح شهرستان ها با هدف کاهش هزینه ها و سهولت دسترسی کشاورزان آماده و این مراکز به تفکیک شهرستان تعیین و اعلام شده است، افزود: در سال جاری هر کیلوگرم گندم معمولی از کشاورزان استان با نرخ 5 هزار تومان به نرخ مصوب دولتی خریداری می شود که از این مبلغ یک هزار تومان تشویقی است.

وی افزود: از آغاز خرید تضمینی گندم در استان زنجان تاکنون، بیش از 67 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان تحویل مراکز خرید تعیین شده و مجاز در سطح استان زنجان شده است.

زمانی با بیان اینکه از آغاز فصل خرید تضمینی گندم 60 درصد طلب کشاورزان، معادل 292 میلیارد تومان از بهای گندم های خریداری شده به حساب کشاورزان واریز و الباقی مبالغ طی روز های آتی واریز خواهد شد، افزود: بیشترین خرید صورت گرفته در استان مربوط به شهرستان خدابنده است.

مدیرکل غله استان زنجان ادامه داد: بر اساس پیش بینی کارشناسان جهاد کشاورزی، امسال 155 هزار تن گندم در استان تولید خواهد شد و به همین میزان هم خرید گندم پیش بینی شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد طلب گندم کاران زنجانی پرداخت شد

60 درصد طلب گندم کاران زنجانی پرداخت شد