مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 18:002021-08-10سياسي

آب پخش ویژه تر دیده شود/ بی آبی چند هفته ای در برخی مناطق شهر


رییس شورای اسلامی شهر آب پخش با تاکید بر لزوم تلاش ویژه برای رفع مشکلات حوزه آب در این شهر، گفت: آب پخش باید ویژه تر دیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا وفایی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران در آب پخش با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: مردم دنبال آرامش هستند و رسانه ها نقش مهمی در ایجاد آرامش، همدلی و اتحاد در شهر دارند.

وی خواستار توجه به مصالح مردم در انتشار مطالب در رسانه ها شد و بیان کرد: یکی از اولویت ها ما اعضای شورای شهر، تقویت همدلی در بین مردم آب پخش است که در این زمینه به کمک رسانه ها هم نیاز داریم.

رییس شورای اسلامی شهر آب پخش مطالبه گری رسانه ها را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: با زبان هنر و رسانه می توان زمینه را برای رفع بسیاری از مشکلات فراهم کرد.

وی یکی از مشکلات مهم شهر آب پخش را کم آبی عنوان کرد و افزود: برخی از خانه های شهر آب پخش هستند که طی هفته ها حتی یک قطره آب هم وارد آنها نشده است و نیاز است که مسئولان توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

وفایی خاطرنشان کرد: در شورای شهر آب پخش با حفظ وحدت و همدلی دنبال استفاده از ظرفیت کامل اعضا و تلاش دسته جمعی برای رفع مشکلات هستیم.

هر عضو شورا یک یا چند موضوع و پرونده و پروژه خاص را دنبال و پیگیری می کند و با همراهی سایر اعضا تا انتها دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب پخش ویژه تر دیده شود/ بی آبی چند هفته ای در برخی مناطق شهر

آب پخش ویژه تر دیده شود/ بی آبی چند هفته ای در برخی مناطق شهر