مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 15:252021-08-10سياسي

توسعه انقلاب اسلامی نیازمند تربیت و حمایت از نیروهای تراز اول انقلاب است


فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه برای توسعه انقلاب اسلامی باید نیروهای تراز اول انقلاب تربیت و حمایت شوند، گفت: باید فعالان رسانه ای ابزار و امکانات مناسبی برای مقابله با امپراطوری رسانه ای در اختیار داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان مازندران که  در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، اظهار کرد: در کشور اصحاب رسانه دغدغه مند انقلاب در برابر امپراطوری رسانه ای بزرگ ایفای نقش می کنند.

وی با اعلام اینکه جریان انقلابی دغدغه مند اصحاب رسانه در کشور با محدودیت های مالی، صنفی و حقوقی مواجه هستند، گفت: این جریان در برابر امپراطوری رسانه ای دشمنان قرار گرفته و بنده معتقد هستم که فعالان رسانه ای کشور افراد با ایمانی هستند که تعهدمندانه در کشور قلم و قدم بر می دارند.

مسلمی خاطرنشان کرد: متولیان ساماندهی رسانه ها در زمینه رسیدگی مشکلات به فعالان عرصه قلم دغدغه مند عمل نکردند و به نظر بنده این رویه باید اصلاح شود.

وی با اعلام اینکه برای توسعه انقلاب اسلامی باید نیروهای تراز اول انقلاب تربیت و حمایت شوند، گفت: باید فعالان رسانه ای ابزار و امکانات مناسبی برای مقابله با امپراطوری رسانه ای در اختیار داشته باشند، با شناختی که دارم هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه انقلاب اسلامی نیازمند تربیت و حمایت از نیروهای تراز اول انقلاب است

توسعه انقلاب اسلامی نیازمند تربیت و حمایت از نیروهای تراز اول انقلاب است