مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 14:052021-08-10اجتماعي

انجام اقدامات اثربخش جهت رفع بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام (ره)


فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه تاثیر اقدامات اداره محیط زیست فرا نسلی است گفت: اقدامات اثربخشی در زمینه رفع بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شده است.

- ، مسعود مرسلپور عصر سه شنبه با حضور در اداره محیط زیست اسلامشهر و دیدار با رییس و کارکنان این اداره اظهار داشت: علیرغم کمبود امکانت و نیروی انسانی در این اداره اقدامات مؤثری توسط محیط زیست شهرستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) یکی از معضلات زیست محیطی شهرستان بود افزود: با پیگیری های صورت گرفته تصفیه خانه های متعددی توسط واحدهای تولیدی و کشتارگاه های بزرگ شهرستان که در اطراف این مسیر قرار داشتند ایجاد شد که در کاهش این بوی نامطبوع اثربخش بود.

فرماندار اسلامشهر در ادامه با اشاره به اهمیت نحوه مدیریت پسماندهای بیمارستانی بر کاهش آلودگی های زیست محیطی افزود: اداره محیط زیست باید نظارت و رصد مستمر و 100 درصدی در خصوص پسماندهای بیمارستانی در شهرستان داشته باشد.

مرسلپور با بیان اینکه تأثیر اقدامات اداره محیط زیست فرانسلی است گفت: با توجه به فعالیت واحدهای صنعتی، کشاورزی و… بزرگ و متعدد در این شهرستان توجه به موضوعات زیست محیطی از اهمیت فروانی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام اقدامات اثربخش جهت رفع بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام (ره)

انجام اقدامات اثربخش جهت رفع بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام (ره)