مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 13:352021-08-10سياسي

عاشورا زمینه ساز حاکمیت امام زمان است


جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر مطرح کرد: عاشورا زمینه ساز حاکمیت امام زمان است و ما نیز هر ساله حادثه عاشورا را برای خود تکرار می کنیم تا گرفتار آسیب کوفیان نشویم.

- ایسنا/همدان جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر مطرح کرد: عاشورا زمینه ساز حاکمیت امام زمان است و ما نیز هر ساله حادثه عاشورا را برای خود تکرار می کنیم تا گرفتار آسیب کوفیان نشویم.

علی اصغر فارسی بعد از ظهر امروز 19 مرداد ماه در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری حضرت ابا عبد الله حسین(ع) اظهار کرد: چرا کسانی که در زمان امام حسین(ع) عاشق امام شان و منتظر او بودند به یک باره در مقابل ایشان ایستادند و امام را تنها گذاشتند در حالی که بسیاری از آنها کسانی بودند که در جنگ ها در کنار رسول خدا و امیرالمومنین جنگیدند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بعنوان نائب امام زمان، زمینه ساز ظهور است و ما باید از فرهنگ عاشورایی به فرهنگ مهدوی و زمینه سازی برای ظهور امام عصر برسیم تصریح کرد: کوفیان وابستگی به دنیا داشتند و این دنیا گرایی از کمک کردن به امام زمان شان جلوگیری کرد.

فارسی در ادامه عرصه خبرنگاری را عرصه ای ارزشمند دانست و خطاب به خبرنگاران گفت: با توجه به جنگ روانی دشمن امروز اهمیت کار شما بسیار بالا است و هدف دشمنان زمین گیر کردن ما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشورا زمینه ساز حاکمیت امام زمان است

عاشورا زمینه ساز حاکمیت امام زمان است