مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 11:052021-08-10سياسي

خبرنگاران خود را با جریان انقلاب همسو کنند نه حزب و جناح


جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه خبرنگاران در کار نباید وابسته و وامدار کسی باشند گفت: اصحاب رسانه باید خود را با جریان انقلاب و آرمان های اصیل جمهوری اسلامی تنظیم و همسو کنند زیرا این عامل می تواند آنها را از انحرافات در امان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر علی اصغر فارسی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر ضمن فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)  اظهار کرد: اهمیت عزاداری در ماه محرم آنقدر زیاد است که ائمه اطهار(ع) روی آن تاکید ویژه داشته اند.

وی با بیان اینکه ماه محرم، ماه عبرت هاست گفت: افرادی که در مقابل امام حسین(ع) گرفتند و او را تنها گذاشتند، جلوی استقرار حکومت دینی را گرفتند که باید نسبت به این موضوع حساس بود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه اگر ما می خواهیم شرایط را برای ظهور امام زمان(عج) آماده کنیم باید گوش به فرمان نایب ایشان باشیم تأکید کرد: عاشورا زمینه ساز حکومت امام زمان(عج) است و باید از فرهنگ عاشورایی به فرهنگ مهدوی و زمینه سازی برای ظهور امام عصر برسیم.

وی در ادامه با بیان اینکه عرصه خبرنگاری یک عرصه ارزشمند است، با توجه به جنگ روانی دشمن از اهمیت کار این قشر سخن به میان آورد و گفت: رسانه، قدرتمندترین ابزار برای جنگ با دشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران خود را با جریان انقلاب همسو کنند نه حزب و جناح

خبرنگاران خود را با جریان انقلاب همسو کنند نه حزب و جناح