مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-10سياسي

در جزیره مجنون چه گذشت؟


سردار شهید مهدی زین الدین در یکی از سخنرانی هایش به روایت یکی بسیجی از معجزه ای در جزیره مجنون سخن گفت که باعث شد شرایط به نفع رزمندگان اسلام تغییر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برای اولین صوتی از سردار شهید مهدی زین الدین فرمانده لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) بعد از عملیات خیبر منتشر کرده است که در این صوت از اراده ای سخن گفته است که منجر به حفظ جزیره مجنون شده است.

وقتی با یکی از بسیجی ها صحبت می کردم، گفتم: چه جوری بود که دشمن این طرف نمی آمد؟ می گفت: مگر ندیدید که نیروهای خودمان آرپی چی می زدند؟ در صورتی که خودمان می دانستیم که نیرویی در آنجا نداریم.

یقیناً ملائکه الله و امدادهای غیبی خداوند در آنجا ما را نگه داشت و در آن روز ما یقین حاصل کردیم که خداوند اراده کرده است که جزیره را حفظ بکند و چه نیروی زیاد و چه کم در آن جزیره به کار ببریم تأثیری ندارد، چون نیروی خداوندی است و اراده خداوندی است که بنابر حفظ جزیره گرفته است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/webm و قلب ما قوت گرفت و آن روز تا شب به هر شکل ممکن مقاومت کردیم و شب هم که نیرو رسید به دشمن همان شب حمله کردیم و ضربه بسیار شدیدی به آن ها وارد کردیم که از همان شب دشمن دیگر جرأت حمله اساسی و تصرف جزیره را از دست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جزیره مجنون چه گذشت؟

در جزیره مجنون چه گذشت؟