مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 07:502021-08-10سياسي

موقوفه های سیدالشهدا پشتوانه اقتصادی عزاداری های حسینی در یزد


مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان یزد وقف را یک حرکت عظیم فرهنگی برشمرد و گفت: در استان یزد بیش از 3700 موقوفه با نیت عزاداری حسینی، تعزیه خوانی سید الشهداء و طبخ آش و اطعام وجود دارد که پشتوانه اقتصادی برگزاری جلسات عزاداری سید الشهدا(ع) است.

- ایسنا/یزد مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان یزد وقف را یک حرکت عظیم فرهنگی برشمرد و گفت: در استان یزد بیش از 3700 موقوفه با نیت عزاداری حسینی، تعزیه خوانی سید الشهداء و طبخ آش و اطعام وجود دارد که پشتوانه اقتصادی برگزاری جلسات عزاداری سید الشهدا(ع) است.

حجت الاسلام حسین زارع زاده با بیان اینکه کلمه مقدس وقف در استان یزد بسیار مورد توجه قرار گرفته گیت: این استان ، در رده پنج استان اول کشور از لحاظ تعداد موقوفات در کشور قرار دارد.

وی افزود: جهاد در دو بخش جانی و مالی ذکر شده است و یزد جزو شهرهای مذهبی ایران است که دین داری و تدین مردم مدیون مداخله های مالی متمولین و ثروتمندان متدین است که بخشی از اموال خود را تقدیم سیدالشهداء کرده اند.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان در ادامه وقف را یک حرکت عظیم فرهنگی برشمرد و بیان کرد: در استان دار العباده یزد، بیش از 3700 موقوفه با نیت عزاداری حسینی، تعزیه خوانی سید الشهداء و طبخ آش و اطعام وجود دارد که در حقیقت پشتوانه اقتصادی برگزاری جلسات عزاداری سید الشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقوفه های سیدالشهدا پشتوانه اقتصادی عزاداری های حسینی در یزد

موقوفه های سیدالشهدا پشتوانه اقتصادی عزاداری های حسینی در یزد