مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-10فرهنگي

ترجمه مجموعه داستان نوه تولستوی چاپ شد


مجموعه داستان «آلکساندرای نازنین» اثر تاتیانا تالستایا با ترجمه مهدیه حسن زاده توسط انتشارات کتاب نیستان منتشر و راهی بازار نشر شد.

- به نقل از روابط عمومی انتشارات کتاب نیستان، مجموعه داستان آلکساندرای نازنین اثر تاتیانا تالستایا به تازگی با ترجمه مهدیه حسن زاده توسط انتشارات کتاب نیستان منتشر و راهی بازار نشر شده است.

تاتیانا تالستایا نویسنده این کتاب، نوه آلکسی تالستوی نویسنده روس است و مجموعه داستانش 6 داستان کوتاه را در بر می گیرد.

او در داستان نویسی بیشتر به سمت پست مدرنیسم گرایش دارد با این همه نوع پست مدرنیسمی که در ادبیات و داستان های کوتاهش می توان مشاهده کرد از نوع غربی و معمول آن نیست که در ساحت داستان ناگهان تمامی عرصه و جغرافیای داستان دست خوش تغییر شده و فضایی ماورایی خلق می شود که مخاطب تا پیش از آن احساس و ادراکی نسبت به آن نداشته است.

این نویسنده خالق داستان هایی است که در آن ها اتفاقی پست مدرن و غیر معمول بخشی از زندگی روزمره و عادی انسان هایی را تحت الشعاع قرار می دهد که تمامی آنها مختصات زیستی و فکری مردمان روسیه در زمان نگارش این داستان ها و حتی امروز را دارند.

به عبارت دیگر پست مدرنیستی که او آن را به کار می برد ابزاری است برای نمایش ساختارها و خصائلی جاری در بطن جامعه ای که او آن را لمس کرده و می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه مجموعه داستان نوه تولستوی چاپ شد

ترجمه مجموعه داستان نوه تولستوی چاپ شد