مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 06:402021-08-10سياسي

نگران تهدیدات عملی از سوی دشمن نیستیم


فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه گفت: با اقتداری که در مجموعه نیروهای مسلح ایجاد کرده ایم نگران تهدیدات عملی از سوی دشمن نیستیم.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه گفت: با اقتداری که در مجموعه نیروهای مسلح ایجاد کرده ایم نگران تهدیدات عملی از سوی دشمن نیستیم.

سردار عباس غلامشاهی در نشستی خبری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهید صارمی، افزود: جایگاه و اهمیت خبرنگاری و هنر رسانه به خصوص در عصر جدید، بر همه هویدا و آشکار است.

ماندگاری حماسه عاشورا با هنر خبررسانی و اطلاع رسانی امام سجاد(ع) و بی بی زینب کبرا(س) که سرآمد خبررسانی واقعه عاشورا هستند به وقوع پیوست.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: در آن عصر تنها موضوعی که توانست مظلومیت عاشورای امام حسین(ع) را سینه به سینه، نسل به نسل به ما برساند تا بعد از 1400 سال هر روز شاهد پرفروغ تر شدن آن باشیم، هنر پیام رسانی امام سجاد(ع) و بی بی زینب(س) بوده که تنها رسانه حماسه عاشورای حسینی بودند.

غلامشاهی عنوان کرد: امروز در عصر جنگ رسانه قرار داریم و ارزش و جایگاه اصحاب رسانه خصوصاً هنر خبررسانی، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در عصر کنونی بسیار پر اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران تهدیدات عملی از سوی دشمن نیستیم

نگران تهدیدات عملی از سوی دشمن نیستیم