مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-10پزشكي

تفاهم نامه مرجعیت علمی و ماموریت مداری دانشگاه های علوم پزشکی امضا شد


تفاهم نامه همکاری وزارت بهداشت با دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور جهت تحقق آرمان مرجعیت علمی و ماموریت مداری با حضور معاونین وزارت بهداشت امضا شد.

- به نقل از وزارت بهداشت، در مراسمی با حضور دکتر علی اکبر حقدوست و دکتر فرید نجفی معاونان آموزشی و تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، تفاهم نامه همکاری وزارت بهداشت با دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور جهت تحقق آرمان مرجعیت علمی و ماموریت مداری دانشگاه ها امضا شد.

در این مراسم به صورت نمادین این تفاهم نامه بین دکتر حقدوست و دکتر نجفی و نیز مسئولان دانشگاه های علوم پزشکی ارتش، ایران، شهید بهشتی و علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به امضا رسید.

این تفاهم نامه در راستای تلاش برای حرکت به سوی نیل به مرجعیت علمی و ماموریت مداری دانشگاه های علوم پزشکی کشور و به منظور تثبیت عهدی نظام مند و بلند مدت برای اعتلای علمی ایران و برنامه ریزی و تمهید تحقق آرمان مرجعیت علمی با شناسایی مزیت های رقابتی در هر دانشگاه و اهتمام بر توسعه ظرفیت و توانمندی های دانشگاه های علوم پزشکی منعقد شده است.

تفاهم نامه مابین معاونت های آموزشی و تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی (نصر)، موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی(نیماد) و دانشگاه ها و دانشکده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه مرجعیت علمی و ماموریت مداری دانشگاه های علوم پزشکی امضا شد

تفاهم نامه مرجعیت علمی و ماموریت مداری دانشگاه های علوم پزشکی امضا شد