مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-10سياسي

ترویج روضه های خانگی ومحله ای توسط خادمیاران رضوی اصفهان


دبیر کانون های خدمت رضوی استان اصفهان گفت: با توجه به شرایط بیماری کرونا اقدامات خادمیاران در ایام ماه محرم با تاکید بر خدمت رسانی و برگزاری برنامه های محله محور برگزار خواهد شد.

- مصطفی حجه فروش در گفت وگو با با توجه به شرایط کرونایی در نظر گرفته نشده است اما برنامه های محله محور توسط خادم یاران اجرا می شود.

وی افزود: خادم یاران در هر محله نسبت به برگزاری مجالس سید الشهدا با هیئات و مساجد همکاری می کنند که در کنار آنها ارائه خدمات در قالب میز خدمت رسانی نیز برقرار است.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان اصفهان خاطر نشان کرد: برای رعایت پروتکل های بهداشتی و الزام به اجرای این دستور العمل ها، خادم یاران ملزومات لازم از قبیل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی را در اختیار هیئات قرار می دهند و برای ضدعفونی کردن محل مربوطه نیز پیش قدم شده اند.

ترویج روضه های خانگی توسط خادم یاران وی ترویج روضه های خانگی را از دیگر برنامه های خادم یاران برشمرد و گفت: سخنران و مداح از سوی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در صورت نیاز برای مجالش خانگی ومحله ای ماه محرم تأمین خواهد شد تا از این طریق هر خانه یک روضه نیز برای کاهش ازدحام در محله ها اجرا شود و خانواده هایی که امکان شرکت در مراسم سید الشهدا را ندارند خود بتوانند روضه ای خانگی برپا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج روضه های خانگی ومحله ای توسط خادمیاران رضوی اصفهان

ترویج روضه های خانگی ومحله ای توسط خادمیاران رضوی اصفهان