مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 05:402021-08-10حوادث

نخستین اظهارات ضارب مردم گرگان در نزاع خونین


«محمود الف» عامل قتل و مجروح کردن 9 نفر از مردم گرگان در چهار راه میدان این شهر نخستین بار مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به تشریح جزییات وقوع حادثه آن روز پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حوالی ساعت 18 و 44 دقیقه 12 مردادماه جاری محمود الف 51 ساله با حضور در بازار چهار راه میدان 9 نفر از کسبه و افراد حاضر در این منطقه را با استفاده از اشیای تیزی همچون تیغ موکت بری، چاقو و تبر مجروح کرد که در پی این اتفاق مرد جوان میوه فروش در چهار راه میدان جان باخت و سایر افراد به دلیل جراحات مختلف به بیمارستان منتقل شدند.

این فرد در ساعت 18 و 50 دقیقه توسط گشت یگان امداد انتظامی گرگان پس از شلیک چند تیر هوایی، با رها کردن سلاح های سرد دستگیر و به کلانتری 13 و سپس به پلیس آگاهی گلستان منتقل شد.

پس از آن رییس کل دادگستری گلستان دستور رسیدگی فوری به این پرونده را صادر کرد و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی گلستان قرار گرفت.

پس از این واقعه، انتقادهای مختلفی درباره مدت زمان حضور پلیس، کوتاهی های نهادهای مختلف در تولید آسیب های اجتماعی و در پی آن وقوع چنین حوادثی مطرح شد.

یک هفته پس از وقوع این حادثه محمود الف متهم 51 ساله این حادثه خونین در جمع خبرنگاران حاضر شد تا جزییات حادثه آن روز از زبان متهم شنیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین اظهارات ضارب مردم گرگان در نزاع خونین

نخستین اظهارات ضارب مردم گرگان در نزاع خونین