مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-10اقتصادي

رشد 68 درصدی هزینه های انجام شده در مناطق جنوبی نسبت به شمال شهر


شهردار سابق تهران با اشاره بر کاهش فاصله شمال و جنوب شهر گفت: در این دوره هزینه های انجام شده در مناطق جنوبی نسبت به شمال شهر، 68 درصد رشد داشته است.

- ، پیروز حناچی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر و در جریان تودیع خود، با ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری تهران در دوره مدیریت شهری پنجم، گفت: کاهش واگذاری تراکم از قول های ما در این دوره بود که یکی از ابعاد آن بلند مرتبه سازی بود و کاهش 85 درصدی در پروانه ها و مهار رشد بی رویه بلند مرتبه سازی را داشتیم.

در کلان شهری مثل تهران نمی توان بلند مرتبه سازی را متوقف کرد اما نباید این امر خارج از برنامه باشد و رشد بی رویه پروانه های بلند مرتبه سازی نیز در مناطق 1 و 22 بوده است.

وی افزود: توسعه شهر در چارچوب طرح جامع پیگیری شد و تلاش کردیم که 66 درصد از طرح های موضعی و موضوعی را در دستور کار قرار دادیم و طرح های روی نقشه نیز در کمیسیون ماده 5 تصویب یا در حال تصویب هستند.

شهردار سابق تهران با اشاره بر رشد 68 درصدی هزینه های انجام شده در جنوبی نسبت به مناطق شمالی و کاهش فاصله شمال و جنوب شهر بیان کرد: توسعه اجرای پروژه های محلی رشد خوبی داشتیم.

در سال 98، 9 درصد و در سال 1400، 54 درصد رشد اعتبارات هزینه شده در محلات جنوبی شهر را داشتیم و درصد رشد اعتبارات در محلات کم برخوردار در سال 1400 بیش از 80 درصد بوده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 68 درصدی هزینه های انجام شده در مناطق جنوبی نسبت به شمال شهر

رشد 68 درصدی هزینه های انجام شده در مناطق جنوبی نسبت به شمال شهر