مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 05:102021-08-10سياسي

چاپ 21 جلدی کتاب وصایای شهدای همدان


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان از چاپ 21 جلدی کتاب وصایای شهدای همدان به مناسبت دومین کنگره سرداران خبر داد.

- مجید صفدریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه کنگره سرداران، امیران و 8 هزار شهید استان همدان سال 1402 برگزار می شود اظهار کرد: این کنگره دارای شورای سیاستگذاری و اجرایی است که به ترتیب بر عهده امام جمعه و استاندار است.

وی با بیان اینکه کنگره از 20 کمیته تشکیل شده که دو کمیته زیرمجموعه بنیاد شهید است افزود: کمیته تکریم ایثارگران و کمیته آثار با بنیاد شهید است که از سه ماه پیش جلسات استانی و کمیته ها شروع شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان ادامه داد: در کمیته تکریم بناست یک دور دیدار با که با هنرمندان بیشتر در ارتباط هستند، نمونه کاری را آماده کنند تا در دیدار نهایی در آستانه کنگره با خانواده شهدا، به آنها تقدیم شود.

وی در خصوص کمیته آثار نیز گفت: در بخش آثار هم کتاب 21 جلدی وصایای شهدا در حال آماده سازی است که هفت جلد آن چاپ شده و مابقی نیز باید تا کنگره تمام شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با تاکید بر اینکه آثار شنیداری و دیداری شهدا نیز منتشر خواهد شد افزود: مصاحبه با والدین شهدا، جانبازان دفاع مقدس و آزادگان نیز باید انجام شود که از هم اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ 21 جلدی کتاب وصایای شهدای همدان

چاپ 21 جلدی کتاب وصایای شهدای همدان