مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 03:052021-08-09بين الملل

سوخو-75، دردسر دیگری برای آمریکایی ها


روزنامه وال استریت ژورنال نوشته است، روسیه به کمک یک هواپیمای جدید تاکتیکی (سوخو-75) با آمریکا در آسمان و عرصه ژئوپلیتیک به مقابله و مبارزه خواهد پرداخت.

- روزنامه وال استریت ژورنال نوشته است، روسیه به کمک یک هواپیمای جدید تاکتیکی (سوخو-75) با آمریکا در آسمان و عرصه ژئوپلیتیک به مقابله و مبارزه خواهد پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، جنگنده جدید نسل پنجمی سوخو-75 چک میت (کیش و مات) روسی می تواند دومین جنگنده تک موتوره جهان باشد که مجهز به پیشرفته ترین فناوری فرار از رادار است.

در حال حاضر تنها رقیب آن اف-35 لایتنینگ 2 آمریکایی است که توسط شرکت لاکهید مارتین توسعه یافته است- قوی ترین هواپیمای در حال خدمت در ایالات متحده.

این جنگنده آمریکایی در جهان خواهان زیادی دارد و نه تنها منبع درآمدی برای صادرات سلاح می باشد بلکه به دستیابی اهداف دیپلماتیکی واشنگتن نیز کمک می کند.

وال استریت ژورنال اشاره می کند که روسیه قصد دارد تا سوخو-75 را به کشورهایی که در زمینه دفاعی با ایالات متحده همکاری می کنند مانند امارات متحده عربی، آرژانتین، هند و ویتنام پیشنهاد دهد.

این نشریه همچنین خاطرنشان کرد که جنگنده چک میت روسی همانطور که از نامش مشخص است، هدفش به چالش کشیدن نفوذ استراتژیک ایالات متحده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوخو-75، دردسر دیگری برای آمریکایی ها

سوخو-75، دردسر دیگری برای آمریکایی ها