مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 02:452021-08-09حوادث

کشف جسد دومین مفقود سیل آذربایجان شرقی


مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد: پس از ساعت ها تلاش و جستجو، جسد دومین مفقود سیل عصر دیروز کلیبر پیدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمدباقر هنربر دوشنبه شب در گفت وگوی خبری، با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمفقودی سه نفر در وقوع سیلاب روز یکشنبه کلیبر، اظهار کرد: جسد نوجوان 12 ساله صبح روز دوشنبه در منطقه اسبهار پیدا شده و پیکر فرد مفقودی دیگر نیز حوالی ساعت 21 همان روز در مسیر منطقه کیارق توسط جوامع محلی و نیروهای هلال احمر کشف شد.

وی با اشاره به این که هنوز پیکر سومین فرد مفقودی پیدا نشده است، گفت: عملیات تجسس توسط نیروهای امدادی هلال احمر، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مرزبانی در منطقه تداوم دارد.

وی در مورد آخرین وصعیت مناطق سیل زده شهرستان کلیبر نیز بیان کرد: گاز لوله کشی اغلب روستاهای سیل زده وصل شده و با حضور اکیپ های گاز شهرستان های کلیبر، ورزقان و اهر، گاز سه روستا نیز تا ظهر فردا برقرار می شود.

وی اضافه کرد: مشکل دسترسی به آب شرب روستاهای بخش آبش احمد نیز برطرف شده و ساکنان آنها از نخستین ساعات بامداد سه شنبه از این نعمت خدادادی برخوردار می شوند.

هنربر ادامه داد: امروز آب و نان در روستاهای فاقد آب و گاز توسط فرمانداری کلیبر بین ساکنان آنها توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف جسد دومین مفقود سیل آذربایجان شرقی

کشف جسد دومین مفقود سیل آذربایجان شرقی