مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 00:252021-08-09حوادث

دستگیری سرکرده باند سرقت 30 میلیاردی منازل جنوب شهر اصفهان


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سرکرده باند 3 نفره سارقانی که بالغ بر 30 میلیارد ریال طلا و جواهرات از منازل جنوب شهر اصفهان سرقت کرده بودند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین تُرکیان بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان جنوب شهر اصفهان مبنی بر سرقت پول نقد، طلا و جواهرات از منزل وی موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

 رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: کارآگاهان پس از بررسی علمی و تخصصی صحنه جرم و جمع آوری مدارک و مستندات لازم دریافتند که این سرقت توسط 3 نفر از افراد سابقه دار که با همدستی یکدیگر باند مجرمانه ای را تشکیل دادند رخ داده است.

وی خاطر نشان کرد: کارآگاهان پس از شناسایی هویت اصلی سرکرده این باند سرقت، اقدامات لازم در خصوص دستگیری وی را انجام داده و طی هماهنگی با مقام قضایی این فرد را طی عملیاتی منسجم و ضربتی  در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

تُرکیان گفت: این سارق پس از دستگیری در تحقیقات صورت گرفته علی رغم اینکه از بیان حقیقت خودداری می کرد اما در نهایت پس از رویارویی با مدارک و مستندات وقوع سرقت ها  لب به اعتراف باز کرده و به 8 فقره سرقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سرکرده باند سرقت 30 میلیاردی منازل جنوب شهر اصفهان

دستگیری سرکرده باند سرقت 30 میلیاردی منازل جنوب شهر اصفهان