مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 16:052021-08-09سياسي

ضرورت راه اندازی سامانه ثبت معاملات خودرو در پیشگیری وقوع جرائم


معاون پیشگیری از وقوع جرم استان تهران گفت: اهمیت راه اندازی این سامانه همانند سامانه ثبت املاک ضروری است؛ چرا که علاوه بر الزام قانونی، مؤلفه پیشگیری از وقوع جرم در آن مطرح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه بررسی سامانه ثبت معاملات خودرو با حضور قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی برگزار شد.

در این جلسه، که علی دیزجی معاون پیشگیری از وقوع جرم استان تهران، مهرداد عارضی معاون اداره کل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و طراحان سامانه حضور داشتند.

سامانه ثبت معاملات خودرو به صورت برخط ارائه و بررسی شد.

عارضی در ابتدای این جلسه، درباره علت عدم راه اندازی این سامانه گفت: پیش از این قرار بود با همکاری فرمانده پلیس راهور نیروی انتظامی در ارائه خدمات این سامانه تسهیل شود که به دلیل عدم تعامل پلیس راهور تا به امروز این امر محقق نشده است.

دیزجی در ادامه افزود: اهمیت راه اندازی این سامانه همانند سامانه ثبت املاک ضروری است؛ چرا که علاوه بر الزام قانونی، مؤلفه پیشگیری از وقوع جرم در آن مطرح است.

در ادامه جلسه، علی نوروزی رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا درباره نحوه تعامل پلیس راهور توضیح داد: برای ارتباط درون سازمانی که بتوان اطلاعات و مشخصات فنی خودروها را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی سامانه ثبت معاملات خودرو در پیشگیری وقوع جرائم

ضرورت راه اندازی سامانه ثبت معاملات خودرو در پیشگیری وقوع جرائم