مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 12:552021-08-09اجتماعي

ساماندهی خودروهای حمل فاضلاب در نهاوند


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند از ساماندهی خودروهای حمل فاضلاب نهاوند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد سلگی دوشنبه 18مرداد در جلسه مدیریت پسماند شهرستان نهاوند، اظهار کرد: یکی از معضلات زیست محیطی شهرستان نهاوند تخلیه فاضلاب های خانگی توسط خودروهای حمل فاضلاب در مزارع کشاورزی، جاده ها و رودخانه است که مشکلات مختلفی را ایجاد می کند.

وی افزود: علاوه بر این موضوع، عدم شناسایی و ثبت خودروها برای ساماندهی و نظارت های لازم بر آن ها انجام نمی شد و تخلفات مختلفی از سوی آن ها انجام می گیرد.

سلگی ادامه داد: یکی از معضلات این خودروها نبود پارکینگ مناسب بود که باعث می شد صاحبان این خودروها خودروی حاوی فاضلاب را در مقابل منزل خود پارک کنند.

وی ادامه داد: به این دلیل سازمان حمل ونقل بار درون شهری نهاوند و حومه شهرداری نهاوند مکلف شد مطابق دستورالعمل ساماندهی و نظارت بر فعالیت خودروهای مکانی را برای توقف و پارک این خودروها ایجاد کند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند، تأکید کرد: درسال گذشته و اردیبهشت امسال کارگروه ها و جلسات متعددی در راستای ساماندهی و فعالیت خودروهای حمل فاضلاب خانگی برگزار شد که امروز خوشبختانه در کارگروه پسماند شهرستان مصوباتی صادر شد که از جمله ساماندهی خودروهای حمل فاضلاب در محیط زیست آلودگی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی خودروهای حمل فاضلاب در نهاوند

ساماندهی خودروهای حمل فاضلاب در نهاوند