مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-09سياسي

آیین نامه اجرایی لایحه قانونی استقلال کانون وکلا قابلیت اجرا ندارد


رییس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: انتظار این است که در راستای شعار تحول و تعالی رییس جدید قوه قضاییه، ایشان هرچه سریع تر در چارچوب ماده 22 لایحه استقلال نسبت به حذف موارد خلاف قانون آیین نامه لایحه استقلال اقدام کنند و بدیهی است که تا زمان بازگشت آیین .

- رییس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: انتظار این است که در راستای شعار تحول و تعالی رییس جدید قوه قضاییه، ایشان هرچه سریع تر در چارچوب ماده 22 لایحه استقلال نسبت به حذف موارد خلاف قانون آیین نامه لایحه استقلال اقدام کنند و بدیهی است که تا زمان بازگشت آیین نامه به چارچوب های ماده 22 و حذف موارد خلاف قانون از آن این آیین نامه قابلیت اجرا نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کانون وکلای دادگستری مرکز، جلیل مالکی رییس کانون وکلای مرکز در نشست خبری خود با تبریک روز خبرنگار گفت: بدون شک در عصر ارتباطات و سیطره اطلاعات بر اداره امور، جامعه ای سالم و پرنشاط خواهد ماند که با حمایت همه جانبه از حرفه خبرنگاری به نبوغ و بلوغ رسیده و با تضمین امنیت این حرفه شفافیت ساز، فسادستیز و آزادی گرا زمینه نظارت همگانی بر اعمال حاکمیت را فراهم نماید.

هم چنین فرارسیدن محرم حسینی و ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین را گرامی داشته و از خداوند متعال درخواست می کنم ما را در زمره رهروان واقعی آن امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه اجرایی لایحه قانونی استقلال کانون وکلا قابلیت اجرا ندارد

آیین نامه اجرایی لایحه قانونی استقلال کانون وکلا قابلیت اجرا ندارد