مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-09اقتصادي

تولید 6 میلیون دز واکسن برکت در کشور/بیش از 2 میلیون دز تحویل وزارت بهداشت شد


رییس هیات مدیره گروه دارویی برکت گفت: ظرفیت خط تولید اول ما سه و نیم تا چهار میلیون دز در ماه است که تاکنون پنج تا 6 میلیون دُز در مجموع تولید که از این تعداد تا روز گذشته 2 میلیون و 200 هزار دُز آن را تحویل داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حمیدرضا جمشیدی، رییس هیات مدیره گروه دارویی برکت، در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از خط تولید واکسن کووایران برکت که در شهرک دارویی برکت در شهرستان ساوجبلاغ مستقر است، گفت: تحریم ها که اجازه ورود داروهای مختلفی را به کشور نمی داد باعث شد تا بتوانیم به تولید و خودکفایی در این خصوص دست پیدا کنیم.

رییس هیات مدیره گروه دارویی برکت بیان کرد: در همین شرایط گروهی به ما تهمت زدند که به دنبال واردات و پول هستیم این در حالی بود که تمرکز ما بر دانش فنی واکسن صددرصد ایرانی بوده و هست.

به گفته این مقام مسؤول مابقی واکسن های تولیدی نیز در آینده نزدیک با توجه به اینکه روند تحویل 15 تا 16 روز به طول می انجامد، پس از تایید تست های نهایی تحویل داده خواهد شد.

جمشیدی با بیان اینکه تاکنون 2 میلیون دُز واکسن کرونای برکت تزریق شده است، اظهار کرد: که به گواه وزارت بهداشت کمترین عوارض مربوط به واکسن تولیدی برکت بوده هر چند سخت ترین مشاهدات و نظارت در خصوص ما صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 6 میلیون دز واکسن برکت در کشور/بیش از 2 میلیون دز تحویل وزارت بهداشت شد

تولید 6 میلیون دز واکسن برکت در کشور/بیش از 2 میلیون دز تحویل وزارت بهداشت شد