مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 09:002021-08-09اقتصادي

پرداخت مطالبات سرپایی مراکز دولتی و غیر دولتی در تیرماه از سوی سازمان بیمه سلامت


معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: در تیرماه سال 1400 مبلغ 385 میلیارد تومان بابت اسناد ارسالی سرپایی مراکز دولتی و غیر دولتی توسط بیمه سلامت پرداخت شده است.

- معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: در تیرماه سال 1400 مبلغ 385 میلیارد تومان بابت اسناد ارسالی سرپایی مراکز دولتی و غیر دولتی توسط بیمه سلامت پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی رضایی، گفت: نسخه الکترونیک یکی از راهکارهای اصلی تحقق سازمان الکترونیک بیمه سلامت بوده است که از سال 99 به طور جدی پیشرفت کار شروع شده است.

وی افزود: در حال حاضر در میانه راه قرار داریم و پیشرفت فیزیکی کار در طول یک سال اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است؛ براساس شاخص تبادل الکترونیکی اسناد سرپایی که نشانگر نسخه پیچی الکترونیکی است، در تیرماه سال 1400 مبلغ 385 میلیارد تومان بابت اسناد ارسالی سرپایی مراکز دولتی و غیر دولتی توسط بیمه سلامت پرداخت شده است که معادل 85 درصد میانگین اسناد سرپایی مدت مشابه می باشد.

وی تاکید کرد: این پرداخت از دو جهت حائز اهمیت است، در درجه اول انجام تعهدات سازمان در پرداخت به موقع مطالبات مراکز ارائه دهنده خدمات سرپایی است که پس از پایان هر ماه مطالبات خود را دریافت می نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مطالبات سرپایی مراکز دولتی و غیر دولتی در تیرماه از سوی سازمان بیمه سلامت

پرداخت مطالبات سرپایی مراکز دولتی و غیر دولتی در تیرماه از سوی سازمان بیمه سلامت