مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 08:302021-08-09اقتصادي

مساجد ما متناسب با ذائقه نسل جوان رشد نکردند


کارشناسان در قسمتی دیگر از برنامه «بدون توقف» شبکه سه سیما به بحث و بررسی در خصوص موضوعاتی از جمله ذائقه سازی در موسیقی و همچنین نقش مساجد در شکل گیری ذائقه به سمت ارزش های اسلامی پرداختند.

- کارشناسان در قسمتی دیگر از برنامه بدون توقف شبکه سه سیما به بحث و بررسی در خصوص موضوعاتی از جمله ذائقه سازی در موسیقی و همچنین نقش مساجد در شکل گیری ذائقه به سمت ارزش های اسلامی پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کارشناسان در قسمتی از برنامه بدون توقف شبکه سه سیما به بحث و بررسی در خصوص موضوعاتی از جمله ذائقه سازی در موسیقی و همچنین نقش مساجد در شکل گیری ذائقه به سمت ارزش های اسلامی پرداختند.

در ابتدای برنامه با اشاره به بحث ذائقه سازی در موسیقی و بایدها و نبایدها در این حوزه، بر این نکته تأکید شد که مثال موسیقی خیلی شباهت به شبکه نمایش خانگی دارد و آنچه که ذائقه سازی می کند مارکت است، یعنی اینکه در این حوزه همه چیز تابع آن است که مارکت چه می خواهد، یک مسئله مهم دیگر در این رابطه عدم حمایت از موسیقی بومی است که در مقایسه با سبک هایی همچون پاپ به آن کمتر اهمیت داده می شود، در حالی که مردم به موسیقی سنتی هم اقبال دارند اما به دلیل بی توجهی به این سبک موسیقی این نوع موسیقی در مهجوریت قرار گرفته و اغلب مردم با موسیقی بومی و نواحی ایران آشنا ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد ما متناسب با ذائقه نسل جوان رشد نکردند

مساجد ما متناسب با ذائقه نسل جوان رشد نکردند