مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-09فرهنگي

انتشار 30 اثر فرهنگی، در انتظار اعتبار


انتشار 30 اثر فرهنگی که برای بهار و تابستان امسال پیش بینی شده بود، در انتظار تامین اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید محمدباقر حسینی سیر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسالت خبرنگار آگاهی بخشی به جامعه است و اگر به است.

حسینی سیر با بیان اینکه در بخش آفرینش های ادبی 12 جلد کتاب چاپ شده و 11 جلد آماده انتشار است گفت: مجموعه پنج جلدی داستان کودک با محوریت همدان از جمله آثاری است که آماده انتشار است.

وی آثار پیش بینی شده برای انتشار در بهار و تابستان 1400 را 30 اثر عنوان کرد و یادآور شد: 29 کتاب و یک فیلم مستند در صورت تامین اعتبار منتشر خواهد یافت.

رییس حوزه هنری استان همدان خاطرنشان کرد: برای پاییز و زمستان سال جاری نیز انتشار 30 کتاب مدنظر قرار دارد که در صورت تامین اعتبار چاپ خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای سال 1401 نیز انتشار 46 عنوان کتاب و فیلم پیش بینی شده است گفت: 41 کتاب و 5 فیلم مستند در سال بعد منتشر می شود که این آثار فرهنگی نیز در انتظار تامین اعتبار هستند.

حسینی سیر با بیان اینکه حوزه هنری در عرصه تالیف فعال است و این را از کارگاه ها شروع کرد تا به تالیف رسید افزود: حوزه هنری به دنبال راه اندازی مراکز رشد فرهنگ و ادییات است تا هنرمندان ضمن آموزش هنر و ادبیات دست به آفرینش هنری هم بزنند و تنها کار آموزشی نبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 30 اثر فرهنگی، در انتظار اعتبار

انتشار 30 اثر فرهنگی، در انتظار اعتبار