مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-09حوادث

دام کلاهبرداران در فضای مجازی با آگهی های رنگین


رییس پلیس فتای استان زنجان، از دستگیری کلاهبردار در یک سایت خبر داد و گفت: اعتماد نابه جای شهروندان به آگهی های تبلیغاتی و واریز وجه بدون بررسی صحت و سقم آگهی، - ایسنا/زنجان رییس پلیس فتای استان زنجان، از دستگیری کلاهبردار در یک سایت خبر داد و گفت: اعتماد نابه جای شهروندان به آگهی های تبلیغاتی و واریز وجه بدون بررسی صحت و سقم آگهی، عامل اصلی اینگونه کلاهبرداری ها است.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با کلاهبرداری با شگرد پرداخت بیعانه در زنجان، اظهار کرد: یکی از شهروندان زنجانی با در دست داشتن شکواییه به پلیس فتا مراجعه کرد و مدعی شد اخیراً برای خرید به یکی از سایت ها مراجعه کرده و پس از انتخاب کالای مورد نظر و پرداخت مبلغی بابت بیعانه، فروشنده از ارسال کالا خودداری کرده و پاسخ گوی تماس های وی نیست.

وی در رابطه با شناسایی کلاهبردار این سایت، افزود: برابر بررسی و اقدامات فنی، متهم به هویت معلوم در استان زنجان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی نام برده دستگیر شده و به همراه ادله های دیجیتالی به پلیس فتای استان زنجان دلالت شد.

این مسئول تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه منکر بزه ارتکابی می شد ولی پس از روبه رو شدن با مستندات، ضمن اقرار به چندین فقره کلاهبرداری با شگرد درج آگهی و اخذ بیعانه، انگیره خود از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دام کلاهبرداران در فضای مجازی با آگهی های رنگین

دام کلاهبرداران در فضای مجازی با آگهی های رنگین