مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-09سياسي

رستمی: باید برای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی از دانش و تکنولوژی های روز بهره بگیریم


رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها با اشاره به ظرفیت ها و سرمایه های فرهنگی موجود در فرهنگ غنی ایرانی اسلامی گفت: ما در پردازش مجدد آن و استفاده از دانش و تکنولوژی های روز قدم های فراوانی را باید برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در بازدید از پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت:  جهاد دانشگاهی در سالهای ابتدایی انقلاب، به اقتضاء نفی وابستگی و ضرورت توجه به استعداد های ارزشمند موجود در فضای علمی کشور تاسیس شده است.

مجموعه ای از جوانان دانشمند و تأسیس شد؛ در بخش دانشگاهی و علمی نیز مجموعه ای که برآمده از انقلاب و فضای دانشگاهی است، جهاد دانشگاهی است.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها با اشاره به سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی گفت: دانشگاه ها پس از تاسیس دوره های مختلفی را طی کردند؛ امروز هم  یکی از مجموعه های پرورش دهنده استعدادها و تربیت کننده نیروهای کارگشا و گره گشای از نیازهای جامعه  و حل کننده مسأله ها مجموعه دانشگاه های ما هستند.

جهاد دانشگاهی هم یک مجموعه برآمده از انقلاب در فضای دانشگاهی است که در حوزه های متعددی منشا خدمات و آثار ارزشمند است؛ از خداوند متعال خواستاریم که روح انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستمی: باید برای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی از دانش و تکنولوژی های روز بهره بگیریم

رستمی: باید برای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی از دانش و تکنولوژی های روز بهره بگیریم