مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-09سياسي

روز محتشم کاشانی در تقویم رسمی کشور به ثبت رسید


فرماندار کاشان از ثبت روز محتشم کاشانی در روز اول محرم در تقویم رسمی کشور خبر داد و گفت: با ثبت این تقویم می توان یاد و خاطره مناسبت های فراموش شده را احیا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، علی اکبر مرتضایی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با گرامی داشت روز خبرنگار اظهار کرد: روز خبرنگار فرصتی است تا یاد و خاطره کسانی که از گذشته تا به امروز در دوران دفاع مقدس و در طول حیات انقلاب اسلامی در عرصه خبر در ایفای رسالت خطیر خود نقش آفرینی و خدمت کرده اند، گرامی داشته شود.

فرماندار کاشان با بیان اینکه سال 1399 با تمامی حوادث تلخ و شیرین سپری شد و اصحاب رسانه، خبرنگاران و عکاسان این لحظات را به مردم کشور  منعکس و در تاریخ ثبت کردند که این تلاش بی وقفه جای تقدیر و تشکر دارد، افزود: در شهری مثل شهر کاشان با قدمت 7 هزار ساله دریافت خبر و انتقال آن کار دشواری است چراکه با یک خبر می توان تحولی در منطقه و یا فرامنطقه ایجاد کرد و این موضوع نشان از اهمیت خبر در منطقه است.

فرماندار شهرستان کاشان ضمن اشاره به ثبت روز اول محرم به عنوان روز محتشم کاشانی در تقویم رسمی کشور ابراز داشت: سعی کردیم همواره با تعامل اخبار شهرستان کاشان را به بهترین صورت منعکس کنیم و این موضوع همواره در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز محتشم کاشانی در تقویم رسمی کشور به ثبت رسید

روز محتشم کاشانی در تقویم رسمی کشور به ثبت رسید