مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-09اقتصادي

کشف و ضبط 4000 کیلوگرم کله پاچه فاسد در سنندج


مدیر کل دامپزشکی استان کردستان از کشف و ضبط 4000 کیلو گرم کله پاچه فاسد از یک مرکز نگهداری فرآورده های خام دامی در سنندج خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیر کل دامپزشکی استان کردستان از کشف و ضبط 4000 کیلو گرم کله پاچه فاسد از یک مرکز نگهداری فرآورده های خام دامی در سنندج خبر داد.

مجتبی ورمقانی امروز دوشنبه (18مردا ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روز شنبه مورخه 16 مرداد 1400 با هوشیاری کارشناسان ستادی دامپزشکی استان، مقدار 4 تن کله پاچه فاسد و تاریخ مصرف گذشته از یک سردخانه غیر مجاز نگهداری فرآورده های خامی در سنندج کشف شد.

ورمقانی افزود: در جریان رصد بازار و با هوشیاری کارشناسان ستادی اره کل دامپزشکی استان کردستان بعدازظهر روز 16 مرداد ماه سال جاری و در بازدید از یک سردخانه مقدار 4000 کیلو گرم آلایشات دامی شامل کله پاچه غیر قابل مصرف و فاسد کشف و ضبط گردید.

وی ادامه داد: به محض ورود و مشاهده این حجم بزرگ از فرآورده های فاسد و غیر قابل مصرف، مراتب با تنظیم صورتجلسه و الصاق مستندات مربوطه به مراجع قضایی ارجاع گردید و دستور معدوم سازی این محموله صادر شد؛ و این در حالی است که اگر حضور و تلاش های مستمر و دور از چشم کارکنان خدوم و پر تلاش اداره کل دامپزشکی استان کردستان در سراسر استان نباشد، افراد سود جو برای کسب منافع نامشروع خود، فرآورده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 4000 کیلوگرم کله پاچه فاسد در سنندج

کشف و ضبط 4000 کیلوگرم کله پاچه فاسد در سنندج