مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-09اجتماعي

احداث دریاچه مصنوعی در ورودی کرج هویت گردشگری شهر را احیا می کند


رییس کمیسیون مشارکت های شورای اسلامی شهر کرج گفت: احداث دریاچه مصنوعی در محدوده پل فردیس که شاهراه ارتباطی چندین استان محسوب می شود، هویت گردشگری شهر را احیا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عمار ایزدیار صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری کرج اظهار کرد: با همفکری و یاری اعضای شورای ششم کرج برنامه های متعددی را برای رفاه حال همشهریان پیش بینی کرده ایم.

وی با بیان اینکه البته تکمیل پروژه های نیمه تمام و در رأس آنها بزرگراه شمالی کرج در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: شهر در مقطع کنونی نیاز به روحی شاداب و سرزنده دارد که شهروندان بتوانند از آن بهره مند شوند.

رییس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت های شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: ما در گذشته باغشهری داشته ایم که تفرجگاه مردمان سایر شهرها نیز بود اما اکنون آن زیبایی ها و طبیعت بکر ربوده شده است و خلاءهای جدی در برنامه های فرهنگی به چشم می خورد.

وی افزود: تفرجگاه هایی مثل باغ فاتح یا مجموعه کاخ مروارید مهرشهر باید برای استفاده عموم بهسازی شوند یا برای مثال با تملک ساختمان برق شرق کرج می توان قلعه صمصام را به پل تاریخی دختر متصل و یک خط تاریخی گردشگری را ایجاد کرد که فی الحال از هیچکدام از آنها استفاده لازم نمی شود و از دیگر سو شهروندان به چنین فضاهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث دریاچه مصنوعی در ورودی کرج هویت گردشگری شهر را احیا می کند

احداث دریاچه مصنوعی در ورودی کرج هویت گردشگری شهر را احیا می کند