مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-09سياسي

باقر انصاری: محتوای طرح به هیچ وجه از حقوق کاربران حمایت نمی کند


یک حقوقدان با اشاره به طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی» گفت: عنوان این طرح دربردارنده مفهوم «حمایت» است اما محتوایش به هیچ وجه حاوی حمایت از کاربران و خدمات پایه کاربردی نیست.

- یک حقوقدان با اشاره به طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی گفت: عنوان این طرح دربردارنده مفهوم حمایت است اما محتوایش به هیچ وجه حاوی حمایت از کاربران و خدمات پایه کاربردی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست نقد و بررسی تخصصی طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی از سوی کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار شد.

در این نشست باقر انصاری حقوقدان و عضو هیئت علمی دانشگاه با بیان این که از سال 1395 ابتکارات قانونی بسیاری در این زمینه مطرح شده اما هم چنان ایرادات آن ها برجای مانده است، گفت: این طرح که در حال طی کردن مراحل قانونی است نیز همچنان ایرادات پیشینی را دارد.

اگر بخواهیم شروع به بررسی این طرح کنیم باید از عنوان آن شروع کنیم.

عنوان طرح یا قانون باید گویای محتوای آن باشد و تاکید شده هر قانون به یک موضوع بیشتر نپردازد اما عنوان این طرح ادعای حمایت از حقوق کاربران و خدمات کاربردی باهم را دارد که لازم است بگویم عنوان طرح به هیچ وجه با محتوای آن مطابقت نمی کند و حتی آن را نقض می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقر انصاری: محتوای طرح به هیچ وجه از حقوق کاربران حمایت نمی کند

باقر انصاری: محتوای طرح به هیچ وجه از حقوق کاربران حمایت نمی کند