مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 02:352021-08-08اجتماعي

تانکرهای آب رسان، ساقی حیات وحش بجستان


رییس اداره حفاظت محیط زیست بجستان گفت: با توجه به خشکسالی بی سابقه در منطقه، آب رسانی به حیات وحش بجستان به وسیله تانکرهای سیار انجام می شود و سال جاری به دلیل بحران خشکسالی، - ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره حفاظت محیط زیست بجستان گفت: با توجه به خشکسالی بی سابقه در منطقه، آب رسانی به حیات وحش بجستان به وسیله تانکرهای سیار انجام می شود و سال جاری به دلیل بحران خشکسالی، آب رسانی را 3 ماه زودتر از موعد مقرر شروع کردیم.

مجتبی رضانژاد در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: موضوع آب رسانی به حیات وحش هر ساله در دستور کار پرسنل محیط بان شهرستان بجستان قرار دارد اما سال جاری با توجه به خشکسالی بسیار شدیدی که بر منطقه حکمفرما است میزان آبرسانی نسبت به سال های گذشته زیادتر شده و حجم و وسعت آن نیز گسترش پیدا کرده است.

رضانژاد اظهار کرد: به دلیل کاهش نزولات جوی در استان و از جمله در شهرستان بجستان، مجبور شدیم عملیات آب رسانی به حیات وحش را سه ماه زودتر از موعد مقرر شروع کنیم به طوری که هر سال اواخر خرداد ماه آب رسانی با تانکر انجام می شد اما سال جاری از اواخر اسفند ماه و اوایل فروردین ماه این مهم را در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه شهرستان بجستان از دو منطقه حفاظت شده شامل منطقه حفاظت شده افتخار و منطقه حفاظت شده هلالی برخوردار است، گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تانکرهای آب رسان، ساقی حیات وحش بجستان

تانکرهای آب رسان، ساقی حیات وحش بجستان