مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 20:052021-08-08پزشكي

تا کار از کار نگذشته واکسن بزنید؛ نگذارید کار به بهشت معصومه بکشد


مدیر گروه آموزش و ارتقا سلامت مرکز بهداشت قم گفت: نزدیک به 50 درصد واجدان شرایط دریافت واکسن در قم هنوز برای تزریق اقدام نکرده اند و هر چه گروه سنی پایین تر می آید استقبال کمتر می شود.

- تا کار از کار نگذشته واکسن بزنید؛ نگذارید کار به بهشت معصومه بکشد ایسنا/قم مدیر گروه آموزش و ارتقا سلامت مرکز بهداشت قم گفت: نزدیک به 50 درصد واجدان شرایط دریافت واکسن در قم هنوز برای تزریق اقدام نکرده اند و هر چه گروه سنی پایین تر می آید استقبال کمتر می شود.

محمد تقی سلطانی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: در استان قم در حال حاضر نزدیک به 50 درصد افرادی که در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار دارند هنوز مراجعه نکرده اند و میزان درصد پوشش واکسن به تفکیک گروه های سنی در قم نسبت به میانگین کشوری پایین تر است.

وی دلیل عدم مراجعه مردم برای دریافت واکسن را بی اعتمادی نسبت به آن دانست و اظهار کرد: این بی اعتمادی ناشی از شایعه پراکنی و ایجاد هراس از واکسن در فضای مجازی یا توسط گروه هایی که به اسم طب اسلامی با واکسن مبارزه می کنند، می باشد؛ در مواردی نیز دیده می شود پزشکان اطلاعات غلط در خصوص واکسن به مردم می دهند.

سلطانی افزود: تا روز گذشته گروه سنی 55 سال به بالا در اولویت تزریق قرارداشت و از امروز اولویت تزریق به سنین 50 سال به بالا رسیده است بنابراین این افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا کار از کار نگذشته واکسن بزنید؛ نگذارید کار به بهشت معصومه بکشد

تا کار از کار نگذشته واکسن بزنید؛ نگذارید کار به بهشت معصومه بکشد