مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 17:002021-08-08سياسي

تجلیل از خبرنگاران شهرستان لنده به مناسبت 17مرداد


رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لنده گفت: خبرنگاران انسانهای هنرمند و مبتکری هستند که تا پای جانشان برای آگاهی بخشی و پیشرفت جامعه از تلاش نمی ایستند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لنده گفت: خبرنگاران انسانهای هنرمند و مبتکری هستند که تا پای جانشان برای آگاهی بخشی و پیشرفت جامعه از تلاش نمی ایستند.

اسماعیل زارعی ، اظهار کرد:رشد و توسعه فرهنگی جامع مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است.

وی افزود:خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی عرصه اطلاع رسانی اند، زیرا دستیابی به قله های پیشرفت، سربلندی و سعادت هر جامعه ای مراقبت از آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده گفت: یکی از مهم ترین شرایطی که برای حضور یک خبرنگار رسمی وجود دارد عضویت در خانه مطبوعات است که یکی از مهم ترین اقداماتی که در راستای تعالی و نشر ارزش های دینی و اسلامی صورت گرفته است.

وی گفت:توزیع واکسن مرحله اول خبرنگاران که از مهم ترین اولویت کاری اداره ارشاد اسلامی بوده طی تفاهم نامه فی مابین وزارت بهداشت و وزرات ارشاد شکل گرفته،که خوشبختانه خبرنگاران شهرستان لنده که عضو خانه مطبوعات بوده اند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از خبرنگاران شهرستان لنده به مناسبت 17مرداد

تجلیل از خبرنگاران شهرستان لنده به مناسبت 17مرداد