مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 15:352021-08-08سياسي

خبرنگاران مصداق بارز وظیفه شناسی و دلسوزی هستند


خبرنگاران مصداق بارز امانت داری، مسئولیت پذیری، تعهد، دلسوزی، وظیفه شناسی، داشتن بینش عمیق و قدرت تحلیل مسائل و شناخت دردهای یک جامعه هستند.

- ، فرهاد شیبک عصر یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالین رسانه های تصویری، شنیداری، مکتوب و مجازی فعال شهرستان اشتهارد اظهار کرد: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گران بها برای تجلیل از تلاش تمامی انسان های اندیشمندی است که همواره عمر و زندگی خود را در راه روشنگری و آگاهی رسانی به جامعه و تجلی آرمان های والای عدالت خواهی و ظلم ستیزی صرف کرده اند.

وی بیان کرد: خبرنگاران مصداق بارز امانت داری، مسئولیت پذیری، تعهد، دلسوزی، وظیفه شناسی، داشتن بینش عمیق و قدرت تحلیل مسائل و شناخت دردهای یک جامعه هستند.

فرماندار اشتهارد خاطرنشان کرد: شهرستان اشتهارد ظرفیت های بالقوه ای دارد که باید بالفعل شوند و برای شناسایی آنها باید از ظرفیت رسانه های محلی و فضای مجازی استفاده شود.

وی با اشاره به کارکرد و نقش رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی گفت: این نقش بسیار مهم و بی بدیل و غیرقابل انکار است.

شیبک متذکر شد: ما خواهان این هستیم که تهیه گزارش های مردمی و بازگو کردن مطالبات جامعه شهری و روستایی و صنعتی توسط اهالی رسانه و پیگیری مجدانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران مصداق بارز وظیفه شناسی و دلسوزی هستند

خبرنگاران مصداق بارز وظیفه شناسی و دلسوزی هستند