مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 09:202021-08-08ورزشي

امیدوارم فولاد با قهرمانی در جام حذفی به حق خود برسد


آرزو می کنم امشب تمام خوزستانی ها از قهرمانی تیم فولاد خوزستان در جام حذفی شاد شوند و این تیم به حق خود برسد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: آرزو می کنم امشب تمام خوزستانی ها از قهرمانی تیم فولاد خوزستان در جام حذفی شاد شوند و این تیم به حق خود برسد.

افشین حیدری در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان که امروز (17 مردادماه) در اهواز برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار، اظهارکرد: آرزو می کنم امشب تمام خوزستانی ها از قهرمانی تیم فولاد خوزستان در جام حذفی شاد شوند و این تیم به حق خود برسد زیرا واقعا شایستگی حضور در آسیا را دارد.

فولاد تیم ریشه داری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه گفت: هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان یکی از هیات های مهم ما است.

یک دوره ای حتی بار مسئولیت هیات بر دوش ورزشکاران خود هیات بود و از طریق بخش های مختلف کمتر توانستیم به این هیات کمک کنیم اما قطعا در سال جاری تلاش می کنیم به صورت ویژه به این هیات کمک کنیم تا حوزه های فعالیت شان را بیشتر کنند و از قهرمانان خود نیز حمایت لازم را داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه نیز عنوان کرد: المپیکی های خوزستان برگشتند و شاید بدشانسی، ما را از مدال دور کرد زیرا همه کارشناسان، امین میرزازاده را شانس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم فولاد با قهرمانی در جام حذفی به حق خود برسد

امیدوارم فولاد با قهرمانی در جام حذفی به حق خود برسد