مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-08سياسي

راهکار نماینده خوی برای تحقق شرایط محیط زیست پایدار


نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز نگرانی نسبت به وضعیت زیست محیطی ایران از سید ابراهیم رییسی خواست تا ضمن فراهم کردن شرایط محیط زیست پایدار در انتخاب وزرای نیرو، - نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز نگرانی نسبت به وضعیت زیست محیطی ایران از سید ابراهیم رییسی خواست تا ضمن فراهم کردن شرایط محیط زیست پایدار در انتخاب وزرای نیرو، کشاورزی و رییس سازمان محیط زیست دقت فراوانی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عادل نجف زاده در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: تأثیرات عدم مدیریت پایدار محیط زیست، بی توجهی به موضوع فرسایش خاک و هدررفت منابع آب و البته تغییرات اقلیمی جهانی و منطقه ای روز به روز نتایج نامطلوب خود را نشان می دهد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس یازدهم تأکید کرد: تا زمانی که حکمرانی ما تابع نظرات کارشناسان زبده و متخصصان نباشد، هزینه های گزاف اجتماعی و اقتصادی آن متوجه مردم خواهد شد.

از دولت سید ابراهیم رییسی می خواهم با اولویت دهی به سه مقوله عدالت اجتماعی، امنیت و فراهم کردن شرایط محیط زیست پایدار نسبت به انتخاب هوشمندانه وزرای نیرو، کشاورزی و رییس سازمان محیط زیست دقت فراوانی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار نماینده خوی برای تحقق شرایط محیط زیست پایدار

راهکار نماینده خوی برای تحقق شرایط محیط زیست پایدار