مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-08اقتصادي

با خرید بلیط چارتر خنک شوید!


هیچ چیز مثل سفر به مناطق سرد در این تابستان داغ و آفتابی نیست! سفر به مناطق خوش آب و هوا، خصوصا در این روزهای گرم، نه تنها جسم بلکه روح هر مسافری را خنک و مفرح می کند.

- گرمای بی سابقه امسال هم مزید بر علت شد تا به فکر معرفی چند مسیر خنک و خوش آب و هوای داخلی را که می توانید با خرید بلیط هواپیما چارتر به آنها سفری ارزان داشته باشید، بیفتیم.

با ما همراه باشید.

سفری خوش آب و هوا به اردبیل با خرید بلیط چارتر تابستان های خنک و معتدل استان اردبیل، شهرتی جهانی دارد! به همین دلیل یکی از اولین پیشنهادهای ما برای سفر در فصل تابستان، استان اردبیل و شهرهای معروف آن همچون سرعین است.

در سفر به اردبیل هم سفری خنک و هیجان انگیز به این شهر زیبا دارید و هم می توانید به راحتی با خرید بلیط چارتر از منبعی معتبر و ارزان همچون فلای تودی، سفری کم هزینه و مدیریت شده به اردبیل داشته باشید.

در سفر به اردبیل حتما به دیدن جاذبه های طبیعی همچون دریاچه شورابیل، رودخانه بالیقلو چای، تپه آناهیتا، جنگل فندقلو، پل هفت چشمه، پل یعقوبیه، دریاچه نئور، روستای آلوارس، آبشار و آب گرم سردابه، دهکده صخره ای ویند کلخوران، دریاچه سوها، رشته کوه باغرو، آبشار چالاچوخور، روستای شایق، تالاب پته خور و پیست اسکی فندقلو بروید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با خرید بلیط چارتر خنک شوید!

با خرید بلیط چارتر خنک شوید!