مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-08سياسي

وزیر کشور: توجه توامان خبرنگاران به دولت و ملت مسئولیت سنگین فعالان این عرصه است


عبدالرضا رحمانی فضلی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار گفت: تمرکز و توجه توأمان خبرنگاران به دولت و ملت، مسئولیت سنگین فعالان این عرصه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، و بهروزی برای یکایک این عزیزان دارم.

 متن پیام در ذیل آمده است:  بسم ا.

الرحمن الرحیم فرارسیدن  17 مرداد؛ روز خبرنگار و موعد مبارک و خجسته گرامیداشت فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی را تبریک می گویم .

این روز که مصادف با شهادت مظلومانه و و همچنین تحریم های ظالمانه دشمن علیه مردم ایران، از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است.

کرونا به عنوان یک بیماری فراگیر جهانی، سطح مشخصی از تهدیدات را در همه کشورهای دنیا ایجاد کرده است و دشورای های مواجهه همه کشورهای دنیا با این بیماری و آثار آن از جمله در سپهر عمومی،  کاملا مورد انتظار است، اما در مورد ایران، شاهدیم که جریان های اداره کننده رسانه های معاند، در هر مقطع از فراز و فرود بیماری کرونا، حاشیه سازی های فوق العاده و در مواردی امنیتی سازی این موضوع را دنبال می کنند که عبور از آن، مستلزم نگاه تیزبین و موقع شناسی اهالی رسانه بخصوص در سطح رسانه های نوین است.

  امید می رود در این شرایط خطیر که مقارن با ورود کشور به قرن جدید شمسی است، واقع بینی و مسئولیت شناسی رسانه ای به عنوان شرط لازم تحقق اهداف در اجرای سیاست ها، بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: توجه توامان خبرنگاران به دولت و ملت مسئولیت سنگین فعالان این عرصه است

وزیر کشور: توجه توامان خبرنگاران به دولت و ملت مسئولیت سنگین فعالان این عرصه است