مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 18:102021-08-07بين الملل

هشدار آمریکا به اتباع خود در کابل: فورا افغانستان را ترک کنید


سفارت آمریکا در کابل با صدور هشدار امنیتی و تشویق آمریکایی ها به بازگشت به کشور با پروازهای تجاری اعلام کرد که می تواند برای شهروندانی که توان خرید بلیط ندارند، - هشدار آمریکا به اتباع خود در کابل: فورا افغانستان را ترک کنید سفارت آمریکا در کابل با صدور هشدار امنیتی و تشویق آمریکایی ها به بازگشت به کشور با پروازهای تجاری اعلام کرد که می تواند برای شهروندانی که توان خرید بلیط ندارند، وام بازگشت به کشور ارائه دهد.

وزارت خارجه ایالات متحده از آمریکایی های حاضر در افغانستان خواسته همزمان به تشدید تنش در این کشور، خاک افغانستان را به سرعت ترک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ایالات متحده از آمریکایی های حاضر در افغانستان خواسته همزمان به تشدید تنش در این کشور، خاک افغانستان را به سرعت ترک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه شبکه خبری سی بی اس نیوز وزارت خارجه آمریکا غروب شنبه به وقت تهران اعلام کرده که توانایی سفارت آمریکا در کابل برای کمک به شهروندان آمریکایی به دلیل شرایط امنیتی و کاهش کارکنان بسیار محدود است.

سفارت آمریکا در کابل با صدور هشدار امنیتی و تشویق آمریکایی ها به بازگشت به کشور با پروازهای تجاری اعلام کرد که می تواند برای شهروندانی که توان خرید بلیط ندارند، وام بازگشت به کشور ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آمریکا به اتباع خود در کابل: فورا افغانستان را ترک کنید

هشدار آمریکا به اتباع خود در کابل: فورا افغانستان را ترک کنید