مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 15:452021-08-07سياسي

بازدید رییس کل دادگستری کرمان از خبرگزاری فارس


خبرگزاری فارس را با عنوان یک خبرگزاری ارزشی و انقلابی می شناسیم و صداقت و امانتداری از ویژگی های این خبرگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد عصر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس ضمن تبریک 17 مرداد ماه روز خبرنگار اظهار داشت: امیدواریم خون خبرنگار شهید صارمی سرآغاز اتفاقات با خیر و برکت برای اصحاب رسانه در سراسر کشور و استان کرمان باشد.

وی بیان داشت: خبرگزاری فارس را با عنوان یک خبرگزاری ارزشی و انقلابی می شناسیم و صداقت و امانتداری از ویژگی های این خبرگزاری ست و هرچه می گذرد این ویژگی های خوب را در خبرگزاری فارس بیشتر می بینیم.

رییس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: افتخار می کنیم با خبرگزاری فارس همکاری داشته باشیم و اطلاعات را از طریق این خبرگزاری به مردم منتقل کنیم.

موحد با اشاره به استفاده مغرضانه رسانه های بیگانه از برخی اخبار به خبرنگاران توصیه کرد مراقب باشند تا زمینه برای سوء استفاده دشمنان فراهم نباشد و تصریح کرد: اخبار به نحوی منتشر شود که دشمنان نتوانند بر علیه نظام و کشور دسیسه کنند.

وی از همکاری و تعامل مطلوب دادگستری و بازرسی استان کرمان سخن به میان آورد و ابراز داشت: پرونده هایی در حوزه های مختلف به خوبی در دست اجراست که به نتیجه های خوبی در بحث مفاسد رسیده ایم و مفاسد داخل دادگس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس کل دادگستری کرمان از خبرگزاری فارس

بازدید رییس کل دادگستری کرمان از خبرگزاری فارس