مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 13:302021-08-07بين الملل

سرکوب تظاهرات ضد دولتی در تایلند


پلیس تایلند امروز، شنبه از گاز اشک آور و گلوله های پلاستیکی علیه معترضانی استفاده کرد که در اعتراض به دولت نخست وزیر ژنرال پرایوت چان اوچا به خیابان های بانکوک، - پلیس تایلند امروز، شنبه از گاز اشک آور و گلوله های پلاستیکی علیه معترضانی استفاده کرد که در اعتراض به دولت نخست وزیر ژنرال پرایوت چان اوچا به خیابان های بانکوک، پایتخت رفته بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، تظاهرکنندگان به سمت نیروهای امنیتی سنگ و بطری های آب پرتاب کردند.

دود نیز اطراف منطقه درگیری در محله دین داینگ یکی از بخش های اصلی اعتراضات در شمال بانکوک به هوا بلند شده بود و پلیس مسیر منتهی به پایگاه نظامی؛ جایی که منزل نخست وزیر در آنجا قرار دارد، بست.

رسانه ها گزارش دادند، درگیری ها در ساعت چهار بعد از ظهر امروز به وقت محلی آغاز شد و بیش از 100 تن ظرف 15 دقیقه اول با گاز اشک آور مصدوم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه ها، پلیس علیه حدود 1000 تظاهرکننده گلوله پلاستیکی استفاده کرد که باعث شد معترضان پا به فرار گذاشتند.

شبکه تلویزیونی The Reporters اعلام کرد: پلیس افراد متواری را تعقیب نکرد اما به شلیک گاز اشک آور در محل تجمع ادامه داد اما این مساله منجر به عدم بازگشت تظاهرکنندگان به محله دین داینگ نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکوب تظاهرات ضد دولتی در تایلند

سرکوب تظاهرات ضد دولتی در تایلند