مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 13:052021-08-07سياسي

اظهارات دومین بدلکار ایرانی درباره ارشا اقدسی


«محسن خداپرست»، یکی از اعضای حرفه ای گروه بدلکاران 13 که «ارشا اقدسی» موسس آن بود، کمتر از دو هفته پیش برای آخرین بار با ارشا که در لبنان بود، - محسن خداپرست ، یکی از اعضای حرفه ای گروه بدلکاران 13 که ارشا اقدسی موسس آن بود، کمتر از دو هفته پیش برای آخرین بار با ارشا که در لبنان بود، صحبت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: او که هنوز باورش نمی شود ارشا در یک صحنه بدلکاری دچار سانحه شده و فوت کرده، در گفت وگو با ما درباره این حرفه و اقدسی، نکات کمتر شنیده شده ای را می گوید.

در خور ذکر است که خداپرست در اولین همایش رسمی بدلکاران ایران به عنوان دومین بدلکار مرد ایرانی، تندیس بهترین بدلکاران مرد ایران را دریافت کرده و در آثاری همچون نگار ، جرم ، گلشیفته ، به وقت شام ، قهرمانان کوچک ، امکان مینا ، رخ دیوانه ، شهرزاد ، شهر موش ها 2 ، سلام بر فرشتگان و دختر شاه پریون به عنوان بدلکار حضور داشته است.

12 سال است در این حرفه مشغولم از او درباره ورودش به این شغل می پرسم که می گوید: به طور کلی، مردم با خطرات این کار آشنایی زیادی ندارند و تا زمانی که وارد این حرفه نشوند، نمی دانند که مشقت ها و سختی های زیادی دارد.

خیلی از متقاضیان بودند که وارد این رشته شدند، بعد از تجربه این سختی ها، پا پس کشیدند ولی من پوستم کلفت تر بوده و ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات دومین بدلکار ایرانی درباره ارشا اقدسی

اظهارات دومین بدلکار ایرانی درباره ارشا اقدسی